Ποια είναι τα οφέλη από την ανακαίνιση του ιατρείου μου;

Θεωρείτε ότι η ανακαίνιση ενός ιατρείου είναι μια χρονοβόρα, δαπανηρή και επίπονη διαδικασία;

Σε αρκετές περιπτώσεις το όλο έργο μπορεί όντως να είναι και κοστοβόρο και να κρατήσει αρκετό καιρό. Αυτό όμως οφείλεται στον ανάδοχο του έργου, στην εμπειρία που διαθέτει και στον σωστό προγραμματισμό.

Η επιλογή της ομάδας που θα αναλάβει το έργο της ανακαίνισης ενός ιατρείου, είναι μέγιστης σημασίας, ιδιαίτερα λόγω των διαρκώς μεταβαλλόμενων συνθηκών και τάσεων. Τα ιατρεία και οι ιδιωτικές κλινικές μπορεί να χρειαστεί να αναπροσαρμόσουν τον χώρο τους, είτε λόγω ανανέωσης του ιατρικού εξοπλισμού τους, ή λόγω αναγκών που μπορεί να προκύψουν. Μία ομάδα που διαθέτει πολυετή εξειδίκευση στη σχεδίαση, την ανακαίνιση και την κατασκευή ιατρικών χώρων, με σημαντικό δίκτυο συνεργατών και πρόσβαση σε τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό, μπορεί να σας εγγυηθεί ότι η ανακαίνιση του ιατρείου σας θα ολοκληρωθεί με άψογα αποτελέσματα στο σωστό χρόνο. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσετε να συνεχίσετε να παρέχετε ιατροφαρμακευτικές υπηρεσίες απερίσπαστοι.

Ποιοι παράγοντες όμως συντελούν για ένα σωστά ανακαινισμένο ιατρείο, βασισμένο στις ανάγκες σας;

Ευέλικτος σχεδιασμός στην ανακαίνιση ιατρείου

Σύμφωνα με τις νέες τάσεις που προέκυψαν μετά την έξαρση της πανδημίας επιβάλλεται η ανακαίνιση του ιατρείου σας να βασιστεί σε ευέλικτο σχεδιασμό. Αυτό έχει πολλαπλά οφέλη για τους γιατρούς και κατ’ επέκταση για τους ασθενείς:

  • Άμεση ετοιμότητα για αλλαγές
  • Μείωση χρόνου διακοπής της προσφοράς ιατρικών υπηρεσιών
  • Λιγότερα κόστη για μελλοντικές αλλαγές που ενδέχεται να χρειαστούν
  • Αίσθηση ασφάλειας στους ασθενείς ανεξαρτήτων των εξωτερικών συνθηκών (όπως η πιθανότητα μόλυνσης από COVID-19).

Άρα, είναι εξαιρετικά σημαντικό να συνεργαστείτε με μία ομάδα-πρωτοπόρο στην εφαρμογή όλων των τελευταίων τάσεων και πρωτοκόλλων ασφαλείας. Στόχος είναι το ιατρείο σας να καλύπτει τις τελευταίες προδιαγραφές στον ευέλικτο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό. Επιπλέον, μέσω της ανακαίνισης αναδεικνύεται η ταυτότητά σας (brand image) και διαφοροποιείστε.

Στοιχεία ενός άριστα ανακαινισμένου ιατρείου

Όπως αναφέραμε πιο πάνω οι ικανότητες, η εμπειρία και η γνώση είναι απαραίτητα στοιχεία για ένα άριστο αποτέλεσμα ανακαίνισης ιατρείου. Επιπλέον, όλα τα παραπάνω είναι εξαιρετικά σημαντικό να συνοδεύονται από τη σωστή συνεργασία. Στην Qubic αφουγκραζόμαστε πρώτα από όλα τις ανάγκες σας. Σας ακούμε. Το όραμά σας γίνεται ο οδηγός μας για την πραγματοποίηση της ανακαίνισης που θα πληροί τα υψηλότερα standards.

Σε επίπεδο τεχνικό στην ανακαίνιση του ιατρείου σας, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στη σχεδίαση μιας εργονομικής και ξεκάθαρης λειτουργικά κάτοψης. Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε τις σωστές αποστάσεις, έτσι ώστε να μπορείτε να εργάζεστε αποτελεσματικά και χωρίς περισπασμούς.

Επιπλέον, η συγκεκριμένη σαφήνεια εξασφαλίζει τη δυνατότητα στους ασθενείς σας για βέλτιστο προσανατολισμό στους χώρους.

Τέλος η ακουστική και το φως αποτελούν καίριους παράγοντες στη συνολική οργάνωση του ιατρείου.

Η πρώτη εντύπωση κάνει τη διαφορά

Έχετε αναρωτηθεί πόσο σημαντική είναι η πρώτη εικόνα που αντικρύζουν οι ασθενείς σας στη συνολική εικόνα αλλά και την ολιστική εμπειρία τους; Πολύ! Γι’ αυτό υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που πρέπει να προσέχουμε κατά το σχεδιασμό της ρεσεψιόν, αλλά και του χώρου αναμονής αντίστοιχα.

  1. Σημαντικό στη σχεδίαση της περιοχής της ρεσεψιόν είναι ο σαφής ορισμός των σημείων επαφής για τον ασθενή. Η καλή ακουστική, ο φυσικός φωτισμός και αερισμός, καθώς και η δημιουργία διακριτών ζωνών είναι τα σημεία που δίνουμε μεγάλη προσοχή.
  2. Η έμφαση στην ποιότητα και τα ανθεκτικά υλικά αντικατοπτρίζουν πλήρως ένα σύγχρονο ιατρείο.
  3. Η ποιότητα και τη διάταξη των επίπλων προσφέρουν άνεση στον ασθενή ενώ περιμένει.
  4. Το περιεχόμενο πολυμέσων στην αίθουσα αναμονής χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Λαμβάνουμε υπόψη ότι υποβόσκει το άγχος του πριν την εξέταση ή την ενημέρωση για αποτελέσματα, οπότε οφείλουμε να κάνουμε την αναμονή του πιο ευχάριστη και να του αποσπάσουμε την προσοχή. Γι’ αυτό επιλέγουμε περιεχόμενο ευχάριστο και ενδιαφέρον και αποφεύγουμε οτιδήποτε θα έχει ως αποτέλεσμα αρνητικούς συσχετισμούς για την κατάστασή του ή την ψυχολογία του.
  5. Η διακριτική ενσωμάτωση του λογότυπου σε αρκετά σημεία αναδεικνύει την ταυτότητα του ιατρείου, ενισχύει το επονομαζόμενο brand recognition και την ανάκληση στη μνήμη του ασθενούς. Επιπλέον, αποτελεί ένα είδος διαφήμισης (καλυμμένης).
  6. Είναι σημαντικό η ανακαίνιση του ιατρείου σας να συνδυάζονται με ενέργειες marketing πολλαπλών επιπέδων. Για παράδειγμα, καθώς ζούμε στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού επιβάλλεται να διαθέτει το brand σας ιστοσελίδα, κανάλια ψηφιακής επικοινωνίας, παρουσία στο Google. Όλα όμως τα επιμέρους στοιχεία είναι σημαντικό να διαθέτουν συνοχή, δηλαδή τα χρώματα, οι γραμματοσειρές, το λογότυπα όλα να δένουν αρμονικά, με στόχο μία δυνατή εξωστρεφή εικόνα με ξεχωριστή ταυτότητα.

Ανακαίνιση ιατρείου και επιλογή χρωμάτων και φωτός

Έχουν γίνει αρκετές έρευνες σχετικά με την επιρροή των χρωμάτων στην ψυχολογία των ασθενών αλλά και στη σημασία του χρώματος στη δημιουργία ιατρικών χώρων (Marberry & Zagon, 1995). Η επονομαζόμενη ψυχολογία των χρωμάτων έχει εφαρμοστεί με μεγάλη επιτυχία σε ιατρεία, κλινικές και νοσοκομεία, ώστε οι ασθενείς να νιώθουν ήρεμοι και να έχουν λιγότερο άγχος.

Κυρίαρχα χρώματα παραμένουν το απαλό λευκό και οι παλ αποχρώσεις, καθώς και το απαλό γκρί καθώς δηλώνουν καθαριότητα και υγιεινή.

Tο μπλε θεωρείται χαλαρωτικό, καθώς μειώνει την αρτηριακή πίεση και επιβραδύνει τους αυξημένους καρδιακούς παλμούς. Αίσθηση ευεξίας και ηρεμίας προκαλεί το πράσινο. Προσοχή όμως πρέπει να δοθεί στην κατανομή των ποσοστών των διαφορετικών χρωμάτων, καθώς ένα έντονο πορτοκαλί πρέπει να συνδυάζεται με λευκό ή γκρι για να δημιουργείται ισορροπία.

Αναφορικά με την επιλογή σε χρώμα φωτός, το έγχρωμο προκαλεί μία αίσθηση άνεσης, ενώ καλό είναι να αποφεύγεται το ψυχρό λευκό. Επίσης, το φυσικό φως της ημέρας και η ‘μίμησή’ του με τον κατάλληλο φωτισμό, είναι απαραίτητο για τη δημιουργία μίας αρμονικής αίσθησης στους ασθενείς.

Δείτε τα αποτελέσματα ολικών ανακαινίσεων ιατρικών χώρων που πραγματοποιήσαμε.

Ποια είναι τα λάθη που συναντάμε στην ανακαίνιση ιατρείων;

Η ανακαίνιση ενός ιατρείου δεν είναι μία απλή υπόθεση. Γι’ αυτό και πολύ συχνά συναντάμε λάθη που έχουν γίνει. Ας δούμε τα 3 πιο σημαντικά:

  1. Οι ενδοσωματικές εικόνες στην αίθουσα αναμονής αποτελεί ένα λάθος στοιχείο που αγχώνει τον ασθενή και αυξάνη τον φόβο που υποβόσκει.
  2. Επιπλέον, η χρήση μοτίβων, για παράδειγμα με δόντια, όπως συναντάμε στα οδοντιατρεία είναι απαραίτητο να μη γίνεται αλόγιστα και να αγγίζει την υπερβολή καθώς ενισχύει τον φόβο του ασθενούς.
  3. Λάθος εντύπωση δίνουν και οι εικόνες με ετικέτες τιμών – ωραρίων, γιατί δημιουργούν την αντίληψη ότι το ιατρείο είναι ξεπερασμένο. Αυτό έχει ως επακόλουθο, οι ασθενείς να συνάγουν συμπεράσματα σχετικά με τις μεθόδους θεραπείας, πιστεύοντας ότι είναι επίσης ξεπερασμένες. Αυτό μπορεί να βλάψει την φήμη του ιατρείου με πολλούς τρόπους και ιδιαίτερα μέσω αρνητικών σχολίων που αναρτώνται στο διαδίκτυο.

Επικοινωνήστε μαζί μας για μία δωρεάν consultation session για την ανακαίνιση του ιατρείου σας.

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο:

ss4S is a sales-led framework4S is a sales-led framework that empowers early stage B2B startups to turbo-boost revenue growth while finding product-market fit regardless of the stage or the complexity of their product. that empowers early stage B2B startups to turbo-boost revenue growth while finding product-market fit regardless of the stage or the complexity of their product.sss

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

ss4S is a sales-led framework4S is a sales-led framework that empowers early stage B2B startups to turbo-boost revenue growth while finding product-market fit regardless of the stage or the complexity of their product. that empowers early stage B2B startups to turbo-boost revenue growth while finding product-market fit regardless of the stage or the complexity of their product.sss

ss4S is a sales-led framework4S is a sales-led framework that empowers early stage B2B startups to turbo-boost revenue growth while finding product-market fit regardless of the stage or the complexity of their product. that empowers early stage B2B startups to turbo-boost revenue growth while finding product-market fit regardless of the stage or the complexity of their product.sss

© 2024 All rights reserved Qubic Creative Works

ss4S is a sales-led framework4S is a sales-led framework that empowers early stage B2B startups to turbo-boost revenue growth while finding product-market fit regardless of the stage or the complexity of their product. that empowers early stage B2B startups to turbo-boost revenue growth while finding product-market fit regardless of the stage or the complexity of their product.sss

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

© 2024 All rights reserved Qubic Creative Works